שאלות נפוצות

כי גלגלי ולודרום מתוכננים ובנויים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר ומשלבים את מיטב הטכנולוגיה ושיא החדשנות. 

כול גלגל ולודרום בנוי בעבודת יד אישית של תמיר אשל ולמרות עליונותם האיכותית והטכנולוגית, שיטת המכירה מהיצרן לצרכן שומרת על עלות נמוכה ויחס עלות תועלת גבוה בהרבה מהמתחרים.

כמובן! כול גלגל ולודרום מגובה באחריות מלאה לתקופה של בין 12 ל 24 חודש בהתאם לדגם. בנוסף, היותנו מותג ישראלי מבטיחה טיפול מידי בבעיות אחריות על מנת שתחזור לרכב באופן בהקדם האפשרי.

כמו כול מוצר, גם גלגלי קרבון נבדלים זה מזה באיכות. בפיתוח גלגלי ולודרום לקחנו בחשבון את כול החששות של המשתמשים בגלגלי קרבון.

גלגלי ולודרום מבטיחים ומקיימים רכיבה בטוחה ומהנה ללא תופעות לואי משום סוג. 

באחריות!

בניגוד לדעה הרווחת, גם בעליות יש חשיבות ניכרת לאירודינמיקה. כיום ידוע שעד לשיפוע רצוף של 8% הפרופיל האירודינמי חשוב למהירות הרכיבה הרבה יותר מהמשקל הנוסף שכרוך בו. 

בנוסף, את רוב זמן הרכיבה שלנו אנחנו מבלים בדרכים בעלות שיפועים קטנים בהרבה כך שבסיכומה של כול רכיבה ניווכח שצלחנו את הדרך עם גלגלי פרופיל עמוק מהר יותר מאשר עם גלגלי ״טיפוס״.

המונח "גלגלי טיפוס" קצת מטעה כי כפי שראינו בסעיף הקודם הפרופילים העמוקים גם מטפסים מהר יותר מהפרופילים הצנועים יותר אבל המקרה היחיד בו גלגלים קלים במיוחד ישיגו יתרון קל על פני גלגלים עמוקי פרופיל יהיה בתחרויות נגד השעון בעליה תלולה בלבד. 

בכול תוואי מסלול מגוון גלגלי פרופיל עמוק עדיפים.

כמובן, גלגלי אלומיניום בפרופילים עמוקים אמנם כבדים יותר אבל הם גם זולים בהרבה מגלגלי קרבון ורוכבים רבים מעדיפים ליישם באמצעותם את האסטרטגיה של ״קשה באימונים – קל בקרב״.

לגלגלים היברידים (שילוב של קרבון ואלומיניום) היה חלק מכובד בהיסטוריה של התפתחות גלגלי הקרבון אבל הם כבר לא חלק מההווה. 

גלגלים היברידים הם שאריות של התקופה בה יצרנים התקשו לייצר גלגלי קרבון אמינים אבל הפתרון הזה לקה בחסר בתחום המשקל עם תוספת של רבע קילו על פני גלגלי קרבון מלא.

גלגלי הקרבון מלא של ולודרום אינם נזקקים לאלומיניום על מנת לספק בטיחות – נהפוך הוא: הם יותר בטוחים ואמינים מכול גלגל היברידי.

אנחנו מאמינים שכיום קרבון מלא הוא העיצוב הנכון ביותר לגלגלים עמוקי – פרופיל כאשר עד לעומק פרופיל של 35 מ״מ אלומיניום מלא מהווה אלטרנטיבה זולה ויעילה.

כמובן, גלגלי הקרבון החדשים שלנו המיוצרים בטכנולוגיית הסיב המתמשך הם חזקים ועמידים מאי פעם בעבר ומאפשרים לרכב בשטח ללא חשש.

צור קשר

ולודרום בע"מ

נייד : 054-4990430

 

התייעץ עם תמיר אשל

Site-pro - Web Development | Copyright © velodrome.co.il

054-4990430
לחנות